שאלות ותשובות נפוצות

ריכזנו מספר גדול של שאלות נפוצות. יש לכם שאלה שנותרה ללא מענה? מוזמנים לפנות אלינו בכל רגע נתון

1. מהי החנות האינטרנטית?

החנות האינטרנטית, מאפשרת לכל מי שרוצה למכור באינטרנט פתרון מלא, לרבות אתר מותאם אישית, דומיין, סליקה, שילוח ושיווק.

2. יש ברשותי דומיין פעיל. האם ניתן לחבר אותו לחנות האינטרנטית?

כן, תוכל לחבר את הדומיין במספר צעדים קלים, ישירות דרך המערכת.

3. באיזה שרת החנות שלי תאוכסן?

החנות שלך מאוחסנת בשרתים מאובטחים, לרבות בדיקות אבטחת מידע תקופתיות של צוות אבטחת המידע.

4. מהן היכולות המרכזיות של החנות האינטרנטית?

היכולות המרכזיות הן הקמה, תפעול ומכירה קלה של המוצרים והשירותים שתרצו למכור און ליין.

5. אילו פתרונות סליקה החנות האינטרנטית מציעה?

פתרונות הסליקה שמוצעות לך כיום בחנות האינטרנטית כוללות את מותגי הסליקה – MasterCard, Visa, American Express וכן דיינרס. בנוסף, תוכלו לסלוק גם ב- PayPal, ב- Apple Pay, ב- Google Pay. ישנו גם פתרון למכירה ב- Bit וב – Paybox, דרך קישור לאפליקציה.

6. באילו ערוצי שיווק פועלת החנות האינטרנטית?

החנות האינטרנטית מחוברת באופן אינטגרלי ל- Google Analytics בגרסה 3 ובגרסה 4, לפייסבוק פיקסל, פייסקל קטלוג, אינסטגרם שופ ווטסאפ שופ. כמו כן, מאפשרת החנות פרסום ישיר ב- TikTok.

7. לאילו סוגי חנויות מתאימה החנות האינטרנטית?

החנות האינטרנטית מתאימה למגוון רחב של עסקים, אותם תוכלו למצוא בפתיחת חנות. זה כולל מכירה של מוצרים, של שירותים, של שירותים מבוססי תאריך ושעה (פגישות ייעוץ, שירותי מבוסס זמן), השכרות, קורסים, קורסים דיגיטליים, תשלומי ועד מתחדשים ועוד.

8. אילו סוגי מוצרים ניתן למכור דרך החנות האינטרנטית?

ניתן למכור כל מוצר, אשר מוגדר בחוק כמוצר חוקי. החנות מאפשרת יצירה של תתי מוצרים, ואפשרויות מוצר שונות, ומתחברת גם למערכות ERP, כך שתוכלו למכור את המוצרים שלכם בקלות.

9. מה היתרונות של החנות האינטרנטית על-פני המתחרים?

היתרונות של החנות הן: מערכת ברמה עולמית ובעברית, תמיכה און ליין בעברית, התאמה לשוק הישראלי, תמיכה בגידול מהיר של החנות מבחינה מסחרית, כניסות ומכירות וכן שירותים ייחודיים לרבות יצירת משלוח חדש, ללא התחייבות מול השילוח הישראליות, אפשרות לחנות שומרת שבתות וחגים ועוד עשרות יכולות ייחודיות, צ׳ק אווט מהיר שמותאם לקהל הישראלי וידיעה של הקונים שלך, שהם קונים ממערכת אמינה, מה שעשוי להגדיל לך בצורה דרמטית את שיעור ההמרה.

10. מה המחיר החודשי שעליי לשלם?

המחיר החודשי תלוי בסוג החבילה ובתקופת הרכישה, ונע בין 129 ש״ח + מע״מ לחודש ועד ל 990 ש״ח + מע״מ לחודש. כלל המחירים מפורטים בעמוד המחירים באתר www.istores.co.il

11. האם ישנה תמיכה בשפות נוספות?

כן, ישנה תמיכה מובנית בערבית, באנגלית, בספרדית, צרפתית ורוסית

12. האם ישנה אפשרות להתנסות ללא תשלום?

כן – אפשר להתנסות למשך 14 יום, ללא תשלום וללא צורך להזין כרטיס אשראי. פשוט נכנסים נרשמים בחינם להתנסות.

13. האם עליי להיות מעצב או בעל יכולות טכניות גבוהות כדי לפתוח חנות אינטרנטית?

לא – החנות האינטרנטית הוקמה כדי לתת מענה לכל מי שרוצה למכור און ליין, להתחיל למכור ומאפשר יצירת חנויות מהממות מבלי להיות מעצב או להיות בעל יכולות טכניות גבוהות.

14. מה קורה במידה ויש לי שאלה או נתקלתי בבעיה?

יש לנו צ׳ט און ליין, שמאפשר לך לשאול כל שאלה, ולקבל מענה כל יום בין א׳-ה׳, בין השעות 9 ל-18. בנוסף, יש לנו גם חבילות של תמיכה וליווי טלפוני לכל מי שצריך.

15. אני מעוניין לפתוח חנות מקוונת, אבל אין לי הרבה זמן להתעסק בניהול שלה. האם החנות האינטרנטית עשויה להתאים לי?

כן! לחנות האינטרנטית יש שותפים עסקיים נהדרים, שיכולים להקים לך את החנות באופן מלא, ואף לתפעל אותה בזמן המכירות שלך, כולל שירות לקוחות שיינתן ללקוחות שלך! השירות ניתן בתשלום, ואחד מנציגי השירות יוכל לתת לך מענה ברגע שתפתחו התנסות חינם.

16. האם החנות האינטרנטית מונגשת לבעלי מוגבלויות?

כן – החנות האינטרנטית מגיעה עם תוסף נגישות מובנה

התנסות למשך 14 יום חינם