האם כדאי לעסקים קטנים להקים מועדוני לקוחות?
האם כדאי לעסקים קטנים להקים מועדוני לקוחות? מועדון לקוחות הוא למעשה חוג לקוחות קבועים של בית עסק מסוים, לבית העסק יש רשימה של הלקוחות הללו
האם כדאי לעסקים קטנים להקים מועדוני לקוחות? מועדון לקוחות הוא למעשה חוג לקוחות קבועים של בית עסק מסוים, לבית העסק יש רשימה של הלקוחות הללו
מה לעשות כשהמכירות בחנות האינטרנטית שלכם נמוכות מהצפוי? החנויות האינטרנטיות הפכו להיות בשנים האחרונות ברירת מחדל של כל בית עסק, צרכנים רבים מעדיפים לבצע רכישות
איך להפוך גולשים מזדמנים ללקוחות נאמנים? גולשים מגיעים לחנות האינטרנטית שלנו דרך ערוצי השיווק השונים שאנו מנהלים ברשת האינטרנט כמו דפי נחיתה, פרסום ממומן בגוגל,
איך לכתוב תיאורי מוצר בצורה יעילה ומושכת? חנות באינטרנט מעניקה לנו יתרונות רבים ומשמעותיים, היא מאפשרת לנו למכור מוצרים ושירותים ללקוחות ללא תלות במרחק, ליהנות
פתיחת חנות מקוונת – המדריך המלא למתחילים במציאות העסקית של היום כל עסק חייב לפתח נכסים דיגיטליים ולהגביר את הנוכחות האינטרנטית שלו. פתיחת חנות מקוונת
יצירת אתר מקצועי לעסק – בלי לשלם מראש כל עסק חייב אתר מקצועי באינטרנט, ומשבר הקורונה הוכיח מדוע כדאי להקים חנות אינטרנטית ולא להסתפק באתר
טיפים לעיצוב עמוד בית "מנצח" באתרי מכירות עמוד הבית באתר מכירות הוא העמוד המרכזי והחשוב ביותר, עליו ליצור רושם חיובי מהיר, לספק מידע רלוונטי לגולש,
בניית היררכיה לחנות אינטרנטית – כך תעשו זאת נכון חנות אינטרנטית מכילה ברוב המקרים כמות גדולה של מוצרים מקטגוריות שונות. כדי לסייע לגולשים המבקרים בחנות
המעבר הצפוי לגוגל אנליטיקס 4 – כל מה שבעל חנות אינטרנטית צריך לדעת גוגל אנליטיקס, באנגלית Google Analytics, הוא שירות המוצע על ידי גוגל לצורך
בניית חנות אינטרנטית נגישה – כך תעשו זאת נכון במדינת ישראל חיים כ-1.5 מיליון אנשים עם מוגבלות מתוך האוכלוסייה הכללית, כלומר כ-21% מהאוכלוסייה הבוגרת (גיל
בניית אתר נגיש – כל מה שחשוב לדעת אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לכל אדם עם כל סוג של מוגבלות לגלוש בו בנוחות ובקלות.
ניהול מלאי בחנויות אינטרנטיות חנות אינטרנטית, המכונה גם חנות וירטואלית, מאפשרת לכם למכור מוצרים ברשת, ללקוחות פוטנציאליים רבים בארץ או בחו"ל. חנות וירטואלית היא בעצם
איך לבנות מועדון לקוחות שימריץ את המכירות ניהול מועדון לקוחות הוא מושג מוכר בתחום השיווק, עם זאת הכלי השיווקי היעיל מוכר בעיקר בקרב בעלי חנויות
פרסום בגוגל לעסקים – המדריך המלא גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל והפופולרי ביותר בקרב גולשים בישראל וברחבי העולם. במציאות של היום כולם מחפשים מידע על
מה זה דרופשיפינג ואיך לבנות חנות אינטרנטית מה זה דרופשיפינג? דרופשיפינג היא שיטת מכירה שמתבצעת באופן עקיף, כשאתם מהווים כגורם המתווך בין הספק לבין הצרכן,
פרסום באינסטגרם לעסקים אינסטגרם היא רשת חברתית חינמית ופופולרית שפותחה לראשונה בשנת 2010 כיישום חדשני המתוכנן לספק שירותים מגוונים מבוססי מקום. היישום פותח על ידי
איך לבחור מערכת דיוור לחנויות אינטרנטיות? בעלי עסקים וחנויות אינטרנטיות משקיעים לא מעט זמן, מאמץ ומשאבים בפעולות שיווק שונות כדי לחזק את הקשר עם הלקוחות
פרסום בפייסבוק לעסקים – חנויות אינטרנטיות הקמתם חנות אינטרנטית? מצוין! בשלב הבא – חשוב לגבש אסטרטגיית שיווק יעילה וחכמה שתעזור לכם לפרסם את החנות ולהביא
איך להתחיל למכור מוצרים באינטרנט – המדריך המלא המסחר האלקטרוני ברשת האינטרנט צובר תאוצה ושובר שיאים בכל שנה מחדש. הרגלי הקניות של הצרכנים בארץ וברחבי
10 טיפים לבניית חנות וירטואלית שתכפיל את המכירות שלכם יזמים ובעלי עסקים רבים שואלים מה זו חנות וירטואלית ומה הם היתרונות שלה? לכן, כדאי לדעת
מהו שם דומיין ומה צריך לדעת עליו? שאלה שכיחה אחת הנשאלת על ידי כל בעלי האתרים הפוטנציאלים היא מהו Domain Name. בקצרה, דומיין, או DNS,
מדוע העסק שלך זקוק ללוגו טוב? אין זה משנה מה סוג העסק שלכם, בכל מקרה תרצו להבליט את חברתכם בין ההמון. שירות מעולה, מוצר מצוין
SEO: מיטוב מנועי חיפוש כדרך פעולה לשיווק SEO (מיטוב מנועי חיפוש) נחשב לעתים קרובות למרכיב החשוב ביותר בבניית אתרים שנועדו למשוך משתמשים. אכן, אנשים רבים
למה אני צריך אתר אינטרנט? נראה שהיום לכל אחד יש אתר אינטרנט, אבל האם אתם באמת צריכים אחד? בימים אלה התשובה היא בהחלט "כן". הצורך