החנויות האינטרנטיות הפכו להיות בשנים האחרונות ברירת מחדל של כל בית עסק, צרכנים רבים מעדיפים לבצע רכישות מהנוחות של ביתם מבלי להטריח את עצמם אל החנות או הקניון, אך מה קורה כאשר אתם שמים לב שהמכירות בחנות האינטרנטית שלכם נמוכות מן הצפוי?
ראשית, חשוב להבין מה מגדיר ירידה בהיקף המכירות. לא כל הבדל במכירות שתראו מיום אחד לאחר יעיד בהכרח על ירידה בהיקף המכירות או על כך שהמכירות נמוכות מן הצפוי. את הבחינה של היקף המכירות מבצעים באופן חודשי, בהתאם ליעדי מכירות שבעל העסק מציב לעצמו בהתחשב בפרמטרים שונים כגון; המחזור החודשי הממוצע של העסק, מידת השקעה בסחורה חדשה או בקידום מכירות, חגים וכיוצא באלה.
חשוב להבין כי יכול להיות שתראו ירידה נקודתית במכירות וכן ישנן תקופות בחודש או ככלל חודשים בהם המכירות ברוב הסקטורים יורדות ולהיפך. בתקופת החגים למשל עלינו כבעלי עסקים לצפות לזינוק במכירות ולעומת זאת בתקופות החורף ולקראת סוף החודש אנו עשויים לראות ירידה נקודתית.
ברגע שאתם שמים לב שמחזור המכירות החודשי שלכם יורד באופן תדיר ולא נקודתי, זה הזמן לעשות ברור. סביר להניח שכאשר מדובר בבעיה מתמשכת של מכירות נמוכות מהצפוי המתפרסות על פני תקופה ארוכה יחסית, יש לבצע סוג של הערכת מצב ולבדוק מה יכולות להיות הסיבות לירידה בהיקף המכירות וכיצד אתם יכולים לתקן את הבעיה.
אם אתם מבינים שהבעיה אינה נקודתית, על מנת להבין מה המקור הירידה ריכזנו עבורכם מספר היבטים שחשוב לבחון ולהשקיע בהם במידת הצורך:
החנות האינטרנטית היא למעשה פלטפורמה שתסייע לכם להגדיל את היקף המכירות בחנות האינטרנטית שלכם. באמצעות החנות האינטרנטית תוכלו ליצור ממשקים פשוטים לכלים חיצוניים כגון; רב מסר, חשבשבת ועוד. כמו כן, באמצעות הפלטפורמה תוכלו לבצע סנכרון מהיר ויעיל עם עמודי הפייסבוק, האינסטגרם והטיקטוק של בית העסק, בצורה זו תוכלו למעשה לתת שירות ללקוח שיתעניין במוצרים שלכם מכל רשת חברתית קיימת.
בנוסף, בחנות האינטרנטית תוכלו לקבל כלים לעיצוב ומיתוג העסק שלכם, באופן שיגביר את מאמצי השיווק שלכם ויגרום לכם להגיע לקהל רחב יותר. תוכלו לשפר את חווית המשתמש וליצור בסיס רחב של לקוחות חוזרים מרוצים.
וכן, החנות האינטרנטית מבטיחה פלטפורמה מאובטחת וסליקה חכמה. בצורה זו הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יכולים להתרשם מרמת אבטחת האתר, לא לחשוש שמא מדובר בסוג של נוכלות ולהיות בטוחים שהם יכולים להשאיר את פרטי האשראי שלהם מבלי שיקרה דבר. כאמור לעיל, חשש מאבטחה לקויה יכול להיות גורם אינטגרלי בירידת היקף המכירות ולכן שימוש בחנות האינטרנטית המבטיח סליקה חכמה ופלטפורמה מאובטחת למשעי, יכול למנוע ירידה מהסיבות הללו.
החנות האינטרנטית – הפתרון להגדלת היקף המכירות:
החנות האינטרנטית היא למעשה פלטפורמה שתסייע לכם להגדיל את היקף המכירות בחנות האינטרנטית שלכם. באמצעות החנות האינטרנטית תוכלו ליצור ממשקים פשוטים לכלים חיצוניים כגון; רב מסר, חשבשבת ועוד. כמו כן, באמצעות הפלטפורמה תוכלו לבצע סנכרון מהיר ויעיל עם עמודי הפייסבוק, האינסטגרם והטיקטוק של בית העסק, בצורה זו תוכלו למעשה לתת שירות ללקוח שיתעניין במוצרים שלכם מכל רשת חברתית קיימת.
בנוסף, בחנות האינטרנטית תוכלו לקבל כלים לעיצוב ומיתוג העסק שלכם, באופן שיגביר את מאמצי השיווק שלכם ויגרום לכם להגיע לקהל רחב יותר. תוכלו לשפר את חווית המשתמש וליצור בסיס רחב של לקוחות חוזרים מרוצים.
וכן, החנות האינטרנטית מבטיחה פלטפורמה מאובטחת וסליקה חכמה. בצורה זו הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יכולים להתרשם מרמת אבטחת האתר, לא לחשוש שמא מדובר בסוג של נוכלות ולהיות בטוחים שהם יכולים להשאיר את פרטי האשראי שלהם מבלי שיקרה דבר. כאמור לעיל, חשש מאבטחה לקויה יכול להיות גורם אינטגרלי בירידת היקף המכירות ולכן שימוש בחנות האינטרנטית המבטיח סליקה חכמה ופלטפורמה מאובטחת למשעי, יכול למנוע ירידה מהסיבות הללו.
דף הבית » סליקה ומכירות » מה לעשות כשהמכירות בחנות האינטרנטית שלכם נמוכות מהצפוי?