הסדרי נגישות - החנות האינטרנטית
הסדרי נגישות מבנים
מרבית מפגשי השירות בחנות האינטרנטית מתקיימים בצ׳ט, באמצעות נציגי השירות הטלפונים ובאמצעים הדיגיטליים הנוספים אותם מציעה החברה ואשר צוינו מעלה. עם זאת, לקוחות המעוניינים בכך, מוזמנים להגיע למשרדי החברה ברחוב הורביץ אלי 4, רחובות.
החנות האינטרנטית מספקת את הסדרי הנגישות הבאים:
- חניה לנכים – בחניון המבנה, יש חניה לנכים, בצד ימין לכניסה.
- סיוע במילוי טפסים – אנו מספקים סיוע ללקוח המבקש עזרה במילוי טפסים.
- מתן שירות ללא תור – אנו מאפשרים לאדם עם מוגבלות לקבל שירות ללא תור. בהתאם לתקנות הנגישות, ובמקרים מסוימים, יתכן ונבקש תעודת נכה תקפה המציינת את זכאותו של הלקוח לפטור מתור.
- מתורגמן לשפת הסימנים – לקוח עם מוגבלות בשמיעה או חרש – לתיאום פגישה עם מתורגמן לשפת סימנים בנושא מורכב, ניתן לפנות לרכז הנגישות בכתובת הדוא"ל: [email protected]
- עמדה נגישה – עמדה נגישה המאפשרת לאדם המתנייד בכיסא גלגלים להגיע בקלות ולקבל את השירות באופן נח ועצמאי.
- ריהוט נגיש – בעמדה הנגישה כיסא נגיש עם מאחזי יד המאפשר ישיבה וקימה נוחים לאנשים עם מוגבלות בניידות. בנוסף, פינת המתנה נגישה הכוללת כיסא נגיש, מקום לאדם עם כיסא גלגלים או לאדם הנעזר בחיית שירות.
החנות האינטרנטית רואה במתן שירות לכלל לקוחותיה ערך חשוב ביותר.
הערכים המנחים את פעילותה של החנות האינטרנטית בתחום השירות הם מקצועיות, מחויבות, למידה וחדשנות. זאת, במטרה ליצור חווית שירות מעולה, הכוללת זמינות למלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן או באופן הנתמך לבקשת אנשים עם מוגבלות.
החברה מקפידה על הקשבה לצרכים המשתנים של לקוחותיה השונים ומספקת מגוון ערוצי שירות. הערוצים השונים המשלבים מענה אנושי לצד פתרונות דיגיטליים ומאפשרים ללקוחות פעילות בכל זמן ובכל מקום, בהתאם לנוחותו ולבחירתו של כל לקוח ובהתאם לצרכיו ומגבלותיו.
שירות לקוחות נגיש
אנו בחנות האינטרנטית מאפשרים לכלל לקוחותינו שירות שוויוני, נוח, איכותי ובטיחותי. ללקוחותינו המתקשים בתקשורת טלפונית רגילה, לשם כך ביצענו:
- הדרכות עובדים לשירות נגיש הדרכנו והכשרנו את העובדים בהיבטי הנגישות השונים, מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי הקבוצה בנושא נגישות ולהקנות להם כלים מעשים למתן שירות נגיש.
- אמצעים חלופים ליצירת קשרקיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד באמצעות צור קשר (קישור לדף) , צ׳ט ווטסאפ ודואר אלקטרוני
- נציג דיגיטליערוץ שירות חדשני באינטרנט ובסלולר, המבוסס על בינה מלאכותית ומאפשר קבלת מידע, ביצוע פעולות, קבלת התראות ומתן מענה לצרכים של לקוחות בתחומי השירות, ללא צורך בהמתנה וכמובן מכל מקום ובכל שעה.
החנות האינטרנטית בתקשורת כתובה
במסגרת יצירת מגוון אפשרויות פנייה לשירות, הוקם בחברה צוות תקשורת כתובה המטפל בפניות לקוחות המועברות באמצעות תיבת הדוא"ל. הצוות מורכב מנציגי שירות ותיקים, בעלי ידע נרחב וניסיון רב, המטפלים בלקוחות הקבוצה במגוון נושאים דרך אתרי האינטרנט של הקבוצה בעמוד צור קשר (קישור לדף) לקוחות עם מוגבלות כגון: לקות שמיעה אשר מבקשים לקבל שירות שאינו טלפוני, מוזמנים לצרף כתובת דוא"ל ואף מספר סלולארי לשליחת הודעת טקסט, להמשך התקשרות בכתב.
נגישות אתר האינטרנט
החברה רואה במתן שירות בסלולר ובאינטרנט, ערוץ טכנולוגי המשלב חדשנות, זמינות ומענה מתאים לצורך של הלקוחות לבצע פעולות בכל זמן ומכל מקום. לכן, היא פועלת לאפשר לכל לקוחות קבוצת ישראכרט, הפרטיים והעסקיים לבצע פעולות ולקבל את כל המידע הניתן גם בערוץ האינטרנט לפי חלוקה לעולמות התוכן הרלוונטיים ללקוחות השונים.
מידע על נגישות האתר
- אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג-2013.
- הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן מסוג Chromeהאתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
- לשם קבלת חווית הגלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
- ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z נגישות באינטרנט.
- יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות ומזמינים אתכם לעדכן אותנו במידה וגיליתם עמוד אשר איננו מותאם באופן מלא באמצעות פניה לרכז הנגישות של הקבוצה, אשר פרטיו מופיעים מטה.
- בימים אלו אנו נמצאים בתהליך הנגשה של הגרסה הרספונסיבית של האתר וכן של מסמכי PDF המוטמעים באתר.
תפעול האתר ועזרי נגישות
באתר זה מותקנת רכיב נגישות של חברת KCS המאפשרת תיקון של הקוד, התצורה והתוכן של האתר. להלן פירוט על אופן השימוש בתוכנת הנגשה זו.
מידע על מה שקיים ברכיב הנגישות
- הגדלת טקסטים – מאפשר להגדיל ולהקטין את הטקסטים שבאתר עד ל200%
- ניגודיות גוון אפור –מאפשר לשנות את הניגודיות באתר לאפור
- ניגודיות גבוהה – מאפשר לחדד את הצבעים באתר רקע שחור על טקסט בהיר
- ניגודיות הפוכה – מאפשר לחדד את הצבעים באתר רקע שחור, טקסט צהוב
- רקע בהיר – מאפשר ליצר רקע לבן עם צבע טקסט שחור
- הדגשת קישורים – מאפשר להדגיש את הקישורים בקו תחתון
- פונט קריא – מאפשר להחליף את הפונט לפונט נגיש.
- איפוס – חלק זה מאפס את הבחירות.
דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות
החברה שואפת ללמוד ולשפר את הנגישות ללקוחותיה. אם נתקלת בקושי כלשהו בקבלת שירות מאתנו עקב מוגבלותך, נשמח לקבל הערות והצעות ייעול לפניות הציבור:
- בדואר – לכבוד מחלקת פניות הציבור לכתובת: איי די די אס שירותים בע״מ, רחוב הורביץ אלי 4, רחובות
- במייל: support @ istores.co.il
- צ׳ט באתר
- אם ברצונך לקבל תשובה אישית – אנא ציין את שמך ההתקשרות הרצוי לך – טלפון, דואר אלקטרוני או כתובת למשלוח דואר.
אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות פניה לפניות הציבור של החברה.