הקמתם חנות אינטרנטית? מצוין! בשלב הבא – חשוב לגבש אסטרטגיית שיווק יעילה וחכמה שתעזור לכם לפרסם את החנות ולהביא אליה תנועה של גולשים. יש מגוון ערוצי שיווק בתחום הדיגיטל, לדוגמה פרסום ממומן וקידום אורגני בגוגל, אך מעבר לפרסום במנועי החיפוש חשוב לנצל את כוחן של הרשתות החברתיות לצרכי שיווק וחשיפה, להגדיל את הטראפיק (תנועה) לחנות האינטרנטית ולשפר את המכירות והרווחיות.
פרסום בפייסבוק מתאים לכל העסקים, גם לעסקים קטנים, אך מומלץ לבצעו בעזרת מומחים לשיווק בדיגיטל בגלל התחרות הגבוהה בענפי המסחר השונים והידע הנדרש לניהול קמפיינים בפייסבוק. יש מגוון אפשרויות לפרסום ברשת החברתית הפופולרית, הדרכים היעילות ביותר הן פרסום ממומן באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק, הקמת וניהול פרופיל (עמוד) עסקי ממותג ודינמי, פרסום בדף העסקי, הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק שופס וכדאי ליצור חשבון מודעות פעיל ב-Business Manager כדי לנהל את הקמפיינים.
פרסום בפייסבוק לעסקים מוכח כיעיל ולרוב הוא גם זול יותר בהשוואות לפרסום בגוגל ובפלטפורמות אחרות. היתרונות המרכזיים בפרסום בפייסבוק לחנויות אינטרנטיות הם:
פרסום בפייסבוק אפשרי במגוון דרכים לכן כדאי לבחור מומחים מנוסים, אך אפשר לנהל את הפרסום ברשת החברתית גם באופן עצמי. המומחים שלנו הכינו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם להשיג את המטרות הרצויות:
דף הבית » מסחר אלקטרוני » פרסום בפייסבוק לעסקים – חנויות אינטרנטיות